Revolution

Morgonträning


Morgondopp


Kvällsträning och kvällsdopp

Morgonträning dag 2

Morgondopp dag 2

Japp, det här är livet med William. I söndags kväll sa han"den här veckan ska vi springa varje morgon", ingen återvändo. Sagt och gjort. Igår och idag har vi sprungit 5 km innan jobbet, kört lite snabba hopp och tagit ett morgondopp efter. Hur skönt som helst när det är klart men det är inte roligt när klockan ringer 7 på morgonen. 

Igår tränade jag även efter jobbet med Fedde och på kvällen åt vi på barolo med William och Lollo. Efter det åkte vi till minigolfbanan där våra vänner hade rosékväll vid vattnet. Ni förstår varför jag älskar sommarkvällar. 

Nu har jag även bokat flygresan över till USA. 4 september lyfter det med en preliminär hemresa den 8 oktober. Nu börjar det kännas på riktigt. Att jag faktiskt ska göra det här och bara prova något nytt efter alldeles för lång tid i samma stad och samma liv. Jag är så nervös och orolig på samma gång. Samtidigt som jag lämnar allt så kommer mitt liv vara så tomt och oklart när jag kommer dit. Och jag kan Inte styra något innan. Så spännande

Nu blir det jobb i 5 timmar till sen minigolf och grillning. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0