Carry you on

Godmorgon !

Semester finns det ingen här men jag utnyttjar varenda lediga stund jag har. 

I lördags efter mitt långa arbetspass åkte jag till Vacksta en stund och mös med Sofia och Angelica. På kvällen åkte jag och William till Martin och senare åkte jag till Trosa med tjejerna. Inte den roligaste utgången men kul att träffa lite folk och strukturen inne på trosayran var bra tycker jag med öltält och sittplatser osv. 



Igår firade vi mamma lite på förmiddagen, polisanmälde min kamera osv. Sen jobbade jag några timmar pch på kvällen var det Fotbollskväll hos victor. Gillar inte fotboll särskilt mycket och trots att det var vm final så blev jag inte mer insatt för det! 

Nu är jag påväg till sjukgymnasten  för att bli friskförklarad, sen väntar 30h jobb. Heja mig.. Vi hörs !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0