-

Idag har jag äntligen tagit arslet ut vagnen igen. Efter alldeles för lång vila åkte jag, Lollo, Fedde, frida och cissi ut till tveta och sprang och gymmade på deras utegym. Avslutades med en tonfisksallad på maren. 

Känns så skönt att träna igen. Mindre skönt att sitta på en buss påväg hem och fortfarande lukta svett. Nu när mamma och pappa är på Åland har jag ingen bil. Tur att jag har en pojkvän som kör mig nästan överallt (trots att jag inte vill det egentligen). 

Mitt 30h pass var döden, efteråt åt vi en god middag hos William med hans morfar och Tina. Spelade crocket och kubb och hade det allmänt trevligt, något som fick mig att glömma det långa jobbiga arbetspasset. 

Imorgon är jag ledig och William fyller år.
Då tar vi oss till skara sommarland över dagen. Känns som ett perfekt sätt att spendera sin lediga dag. 

Vi hörs en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0