Somebody

Det här med att dygna är väl kult. Jobbar och inatt måste vi vara vakna, sådär lagom passande när jag ska jobba på dagis hela dagen imorgon. 

Igår var jag hos min gamla tränare med Maya. Hon fotade och jag lekte med barnen och fikade, så mysigt! Så himla fina ungar också. På kvällen firade vi julia, en av dom roligare förfesterna på riktigt länge! En fortsatt bra kväll på berget där John de son spelade. Slutade i sängen med trotzan, tränade tjejerna och sen var man bara på jobbet. Med de få bilderna jag har får jag visa min helg. 

Nu ringer pojken min också, enda gången vi faktiskt har en passande tid att prata och man nästan glädjs åt att ha tidskillnad. Godnatt till er som får sova!❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0