One thing

Helgen är här och som resterande dagar är det fullt upp. Igår efter jobbet firade vi  Linnéa, åt på asian Roxy och gick ut på stanleys. Trots utestället hade jag faktiskt roligt ! 

Tog en liten sovmorgon imorse och åkte sedan till täljehallen för Olympic day. Barn fick komma dit och prova olika sporter, självklart var gympan en av dem . Det fanns några gamla OS-medaljörer där också, kände dock inte igen en enda men den ena var tydligen Pim-Pim Johansson. Lärde barn, basketspelare och andra att gympa och jag fick själv springa runt lite! 

Nu är jag på jobbet och här ska jag stanna. I en sisådär 29 timmar till. Vet inte varför jag ger mig in på detta, men här får jag vila, mysa med mina boende och ändå få pengar. Det är värt

Hoppas ni mår bra mina vänner! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0