Alla hjärtans dag

Börjar skriva veckovis här ser jag. Hur som helst. Glad alla hjärtans dag! 

Har aldrig sett det här som en särskilt betydelsefull dag. Men man får ta hand om den man tycker om, oavsett vem det är. Jag har jobbat igenom dagen med att klippa hjärtan i alla färger och storlekar och självklart kramat och pussat på alla barn. 

Ätit middag med mor och far, kollat konståkning i 2h, tagit 1h promenad som avslutades med en springtur hem från bron. Ett varmt bad och en massa skypande med min kärlek. Tur att jag har honom, även om vi är ifrån varandra och även om inget av våra brev har hunnit fram. 

Imorgon väntas tidigt jobbpass och därefter ron pope under kvällen. Hoppas på en toppenkväll med bra människor. Godnatt !💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0