Räknar dagar

Om prick 13 dagar är jag framme, i rätt tid och allt. Om nu planet går som det ska. Jag längtar bort, jag vill väldigt ofta vara på ett annat ställe än vad jag är. Men när jag är där finns det ingenstans jag hellre vill vara. 

Långa dagar på jobbet nu. Igår blev det dubbeljobb vilket resulterade i 15h arbete. Idag blev det 11h på dagiset vilket är alldeles för mycket för mig just nu. Iallafall när man jobbar på dagis. Efteråt tog jag mig till Friskis och körde spin-intervall. Något som kommer resultera i en ännu sjukare Linda imorgon. 

Efteråt åt jag middag på Milano med mina kära friends från dagiset (och Fedde). Och såhär fint var det på maren ! 




Igår fick William äntligen börja träna igen efter att han bröt fingret. Ikväll ska han förhoppningsvis spela lite. Så himla roligt för honom, vet hur det är att behöva vara utan sin sport. Kommer tyvärr inte hinna se matchen för jag börjar kl 6 imorgon bitti.. Får hålla tummarna i sömnen. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0