En god gärning



Det här är inte riktig en vanlig tomtesäck, Det är en säck med kläder och filtar till hemlösa människor som ligger i små gränder och portar. Mina vänner kom på den bra idén att samla ihop kläder och filtar och annat till de behövande som fryser. Önskar att jag kunde åka med imorgon men jag jobbar 7-18 så min goda gärning får bli att bidra med det jag har hemma. Är så oerhört stolt över hur fina vänner jag faktiskt har som tänker på andra och startar ett sånt här projekt. 

I övrigt har jag jobbat 15h idag, lite lagom trött och en lång dag väntar imorgon också. Hoppas på att vakna friskare för jag har bokat in mig på spin-intervall på kvällen. 

Om två veckor är jag framme också, längtar ihjäl mig just nu. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0