Helgen

Japp, jag har landat. Landade visserligen i måndags kväll men nu har jag landat ordentligt igen. Känns så skönt att vara tillbaka igen ! 

Ska börja med att berätta om helgen, i fredags fick jag mysa med hela tjejgänget hos Steffani, så mysigt att vi är så många.


I lördags var det juluppvisningen under dagen. Det tog emot att sitta på läktaren och bara kolla på men det är väl så det blir när man inte är hemma allt jämt. Temat var Kalle Ankas jul och alla gymnaster var jätteduktiga. Som vanligt blir jag en känslobomb när jag ser gympan. 


Kvällen avslutades med ledarmiddag och utgång med både gympan och vänner, en perfekt kväll! 

På söndagen firades det jul hemma hos hos, Kalle anka kl 15, julmat, Karl-Bertil Jonsson och Svensson Svensson. Jag tror alla i familjen blev nöjda över sina julklappar och jag blev supernöjd över mina. Hade en helt underbar alternativ-julafton med familjen! 


Sen i måndags bar det av. En lång flygresa med 18h från min dörr till Williams. Flygresan gick iallafall bra och jag däckade så fort jag kom fram. 


Igår åkte jag till Lenox Square och köpte Williams julklapp som han även fick samma dag. Apple TV! Vi tog det bara lugnt på kvällen och idag åkte han bort. Nu är han borta fram till lördag då jag och hans familj åker till Francis Marion och kollar på hans match. Sen bär det av mot Florida i tio dagar!! Kommer bli så skönt 





Nu ska jag först "överleva" mina dagar här själv, ska försöka baka lite. Det är ändå läskigt att vara ensam i lägenheten och på hela campus. Men jag överlever nog! 

En jetlaggad Linda ska sova nu klockan nio... Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0