8



Helgen försvann på en sekund men jag hann med mycket! I fredags gick jag på skivstång med Williams familj och på kvällen kollade vi idol tillsammans och bara tog det lugnt. I lördags jobbade jag, gick på IW med julmusik, så kul! Efteråt åt vi middag hos matilda innan vi träffade hela tjejgänget (alla utom Angelica, frida och tove). Minna var hemma från Malta och Ida har åkt hem från sin Asienresa, så kul att vi var alla tjejer samlade! Hade lika roligt som vi alltid har. Senare gick vi ut på flamingo där allt det roliga bara fortsatte. 

Idag tog jag och Anna oss upp till Stockholm för att kolla på julklappar innan jag åkte och jobbade, riktigt mysigt ! Ett bra avslut på en bra helg. 

Nu väntar 5 arbetsdagar till sen blir det semester! Längtar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0