9

Det är så tråkigt att berätta om mina tråkiga arbetsdagar just nu så jag skippar det idag. Min dag har kort och gott varit hemskt långtråkig på jobbet, usch. 

Nu när det börjar bli höst tar jag upp hörlurarna och lyssnar igenom Melissa Horn albumet på repeat. Något som får mig att må bra de flesta gånger men många låtar påminner även om förra hösten. Den eviga längtan i 4.5 månader som aldrig tog slut. Min stora räddning var att lyssna på hennes låtar. Har nästan glömt eller förträngt hur det kändes att vara utan någon så länge,  när man påminns om den tomhet man kände då vill man bara glömma den.

Jag är grymt imponerad över att vi klarat så lång tid utan varandra och jag är glad att vi kommit så långt. Bara tanken på att jag ville avsluta det innan han åkte är skrattretande. Skulle aldrig klara mig utan den här människan. Allt vi gått igenom visar hur mycket vi tycker om varandra, och hur stor del han blivit av mitt liv.

Jag kan inte säga att vi aldrig kommer ha distansförhållande igen. Det lär vi ha om jag åker hem och han fortsätter i skolan. Men just nu vill jag vara hos honom och skaffa mig ett eget liv och göra något nytt. Och jag vet att jag aldrig vill vara utan honom i 4,5 månader igen, aldrig. 

Mitt hjärta saknar honom, snart så ♡






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0