6

Semester, långledigt, avslutat jobb. Bästa känslan på länge. 

Efter att ha jobbat som en tok hela sommaren och särskilt de här tre senaste veckorna tackades jag av på dagiset idag. Trots att jag fick present när jag skulle slutat innan sommaren så fick jag nu en fin kopp och choklad. Fina kollegor. 

Har under eftermiddagen förberett inför morgondagen, pajerna är bakade (av min bästa mamma) och allt är framdukat. Känns skönt att ha allt gjort när jag haft fullt upp ikväll och kommer även ha det imorgon. Under kvällen har jag ätit på barolo med mina ledarkollegor, fick en superpraktisk kaffetermos och bra sällskap. 
Imorgon får jag lite sovmorgon. Slipper iaf gå upp halv sex som jag gjorde imorse. Vi åker till Norrköping och går på Harry Potter museum. Planen är att vara utklädd, får se hur det blir med det. 

Det återstår att se då. Hoppas på en grym första dag på semestern. Och med Harry Potter utställning och kräftskiva skulle jag tvivla på något annat. Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0