19

Imorse blev det tidig uppgång för att sjutsa William till Arlanda. Kramade och pussade hejdå och insåg att 19 dagar inte är så länge efter våra 4 och en halv månad utan varandra i höstas. Jag har hunnit äta lunch på stan med mamma och klippt håret, bara lite kortare och friskare. 

Har dessutom tränat på Friskis med Anki, vi körde ett nytt pass idag som jag inte hade så bra koll på gällande övningar. Någon kom iaf fram och ville ta kort på mig när jag stod på händer så något gav den träningen iallafall! 

Ikväll ska jag få träffa mina tjejer och laga middag och snacka skit.

Hörs en annan dag! Lär bli en del uppdatering nu när jag är ensam igen. / den övergivna tjejen 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0