12

Det finns ju bättre sätt att spendera sin lördagkväll än i en säng på jobbet, men någon annanstans får man inga pengar. Gjorde dock mitt bästa för att få bort passet; men det var inte så attraktivt. 

Tur var väl att jag fick spendera min fredagkväll med mina vänner och med alla som man träffade på gamla the strip, numera hashtag. Hade ändå ganska trevligt trots att nånting i min hälsena/ vad brast tidigare under kvällen, jag hade jobbat 15 timmar den dagen och "de vet du" skämde ut sig på scenen. Idag har jag än sålänge jobbat snart 13 timmar, har väl 15 timmar kvar. Efteråt väntar fotboll med pappa ! Inte för att jag är så intresserad av fotbollen, men att få umgås med pappa kan vara kul.

Vi hörs imorgon ! Nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0