Påskgodis och sm final

Vilken helg 
 
har från torsdag kväll bara njutit av allt lite extra. Trots att jag jobbat hela helgen har jag hunnit med extremt mycket och mina arbetspass har inte varit så krävande heller! 
 
I fredags togs en välförtjänt sovmorgon, jag jobbade, firade Maya och hamnade på park. I lördags jobbade jag, grillade vid vattnet och hade spelkväll som ledde till utgång, sjukt rolig kväll. I söndags jobbade jag igen, tog en drink på en uteservering, hamnade ute och kom hem till olivia vid sextiden på morgonen. Igår shoppade jag och Maya på Nacka forum. Därefter kollade jag julens USA resa med familjen Asplund, tränade och sov sedan natten på jobbet. Idag har jag jobbat, sprungit och kollat sista semifinalen. Vi vann som tur var men det kändes inte så säkert. Nervositeten var enorm. 
 
det var allt om min underbara helg! Nu ska jag försöka ta igen mina förlorade sovtimmar. Vi hörs!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0