Keep your head up

Haha aldrig förr har jag varit med om såna här extrema humörsvängningar, det är insane. Ber om ursäkt för mina antingen överhypade eller självmordsbenägna inlägg. Vet inte vad det tagit till mig.. Har iallafall haft ett intressant samtal om livet i allmänhet med en telefonförsäljare, jaa det är bara jag som kan ha såna samtal. Han visste gott och väl att jag inte var intresserad av att köpa något men hade tid och lust till att prata om annat och jag hängde på. Kul att prata med någon som man inte har en aning om vem det är. Rolig var han, satt och sökte på mig och hittade till och med till min blogg.
 
Efteråt tog jag mig till Maya där vi tog oss en promenad innan mitt jobb. Nu sitter jag här och har nog tagit vatten över huvet. Jobbar redan 78 h den här veckan. Så jag jobbar från idag till kl 10 imorgon. Men dagiset ringde så när jag slutar kliver jag direkt på nästa pass, 10-17 på dagiset, och direkt därifrån för att vara tränare 18-20. Hinner jag vila? Nej det gör jag om en vecka när jag är utomlands med mina fina vänner. 
 
Bjussar på årets första och sista fjortispussbild, see you ❤
 

Kommentarer
Postat av: Maya

Fina du! <3

2013-09-10 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0