Helgen

Har glömt berätta min oerhört intressanta helg kom jag på!

I fredags jobbade jag natt, sov Inge bra, jobbade dagen efter och åkte hem och bara chillade. Senare tog jag mig till emelie och firade henne en sväng innan jag åkte på reunion med konfan. Alltid lika roligt att träffa dom, trots att det gått 5 år sen vi konfirmerade oss. Vi drack vin, kollade på gamla filmer, spelade sällskapsspel och skrattade igenom kvällen. Tänk att en vänskap kan vara kvar trots att vi inte ses? Vi bestämde iallafall att vi ska ses oftare.

Idag är min enda lediga dag mellan 1-17 september. Imorse var det föräldramöte för tjejernas föräldrar och sedan deras träning. Ser fram emot nästa sommar : Italien och eurogym! Och som vanligt var mina tjejer duktiga på träningen

Därefter åkte jag och Anki och åt en underbart god oxfilépasta och tog sedan en pw på 6km. Riktigt skönt, och vi gick på min favoritplats dessutom. På kvällen var jag över på middag hos Williams familj, lika god mat som alltid och riktigt bra sällskap. Vi hann med en "familjeskype" med honom också. Känns så bra att fortfarande kunna träffa dom trots att han inte är hemma.

Visst låter det som att jag är överpositiv idag? Det kan nog vara så. Har haft en underbar helg och jag har verkligen bra människor i mitt liv just nu. Så kan väl Inge göra annat än att glädjas åt det.

Godnatt mina vänner ! ❤

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0