Friday 13th

Klockan är 23:20 och än så länge är fredagen den 13e som den alltid varit för mig. Vi kan ju inte säga att jag har tur. Men jag har knappt någon otur denna dag. Den enda dagen på året ungefär.

Dagen har väl spenderats med en lunch på stan med Olivia och lite inköp av Mobilskal. Och sen jobb, som vanligt. Vi åkte på dans vid stadshuset och nu ligger jag och lovisa i varsinna sängar och ska snart sova.

Igår hade vi en kurs i självförsvar på jobbet så det kändes riktigt skönt att få mer kunskap. Därefter mös jag med mina gamla lagkamrater på ceasars och Åkte sedan och tränade. Lång dag!

Har iaf bara några få dar kvar tills Turkiet. Och för att slippa känna att jag inte har något att längta till så ska nog jag och mamma åka tillbaka till Barcelona i november. Hur skönt vore det inte? Såhär ser hotellet ut! Dör lite

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0