Sommaren 2013

Min sommar har varit riktigt bra, även om man kanske inte tänkte på det just då så inser man det när man tänker tillbaka. Här var delar av det jag hann göra under min sommar: 
 
 
Värmen dök upp snabbt i år och vi spenderade många vår och sommardagar ute på Williams gräsmatta
 
Åkte till Järfälla och kollade på när mitt lag tävlade 
 
Åkte till Stendörren vid några tillfällen
 
Det blev en del studentfiranden ( Trotz, Emma & Fedde ) 
   
 
Ett flertal dagar på stranden den här sommaren, både dagtid och kvällstid
 
Lyxat med finmiddag och haft många kvalitetsdagar med min man då han var borta stora delar av sommaren
 
Var på Summerburst som levererade även detta år
 
Firade midsommar på jobbet och sedan med femkamp på Gröna Lund tillsammans med Williams familj
 
Firat en del födelsedagar ( Steffani, Michelle, Angelica, Frida, Olivia,Sofia och Marcus ) 
 
Gick på sommarens första Allsång på skansen och hade en mysig dag
 
 Myskvällar med kollegor och mindre mys och mer maskerad och utgångskvällar har funnits
 
 
 
 
 
Åkte till Tallinn tillsammans med Williams familj och kollade på när han spelade U20 EM 
 
 
  
 
Många roliga och mysiga jobbdagar, bland annat på kolmården
 
 Under hela sommaren fanns ett flertal dagar och kvällar tillsammans med min Maya och även Benjamin och gänget. Här invigdes semestern hos Niklas med poolbad och grillning
 
Efter det kom William hem och vi tog vara på hans två sista veckor hemma i Sverige på bästa sätt. Bland annat med en trip till Åland, många sena kvällar med hans vänner osv. Det bästa av allt var att jag hade semester
 
Hann även med en spontanare till Gävle där vi kollade på Maskinen 
 
Och som vanligt var jag med på det årliga Vackstalägret, dock inte kvällar och nätter detta år
 
Och sen åkte han
 
Jag fyllde 20 och blev överraskad av världens finaste vänner
 
Jag fick åka segway och helikopter en dag med mina tjejer
 
Avslutade månaden och sommaren med att gå på Axwell, vilket gjorde pricken över i:et på hela sommaren
 
Det är så roligt att titta tillbaka på sommaren. Nu när jag inte har sommarlov längre så räknar jag mitt *sommarlov* från Juni-Augusti. Då gör man mer än vanligt och trots att man jobbar så känner man sig mer ledig. Jag är riktigt bortskämd med så bra människor i mitt liv och jag har haft en sån grymt bra sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0