Sleepy little town

Känner ni till en sån där dag när man bara vill ta hand om sig själv och ta det lugnt?- Nej inte jag heller

Slutade jobbet vid tio och tänkte åka hem men som vanligt hamnade jag på kansliet. Överraskade med lite fikabröd och där satt vi. Nu är jag hemma efter en lunch med Anna och ska FÖRSÖKA ta det lugnt. Ni vet sekunden efter att
man klivit in i huset åker Bhn och allt obekvämt av och myskläder på. Men så fort jag kom hem hörde jag av mig till mina vänner.

Men först och främst ska jag avnjuta ett bad, måla naglar, noppa ögonbrynen och allt det där som man behöver göra ibland. Trodde jag skulle få komma hem och få börja avnjuta sex dagars ledighet men icke. Jobbar imorgon och fredag först. Längtar till lönen kommer så man får ett tecken på att det är värt allt slit.

Vi hörs! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0