Midnight city

"Men imorgon är jag ledig" skrev jag igår... My ass

Jobbade morgonen och slutade tio, fixade massa gympasaker på kansliet, drog ut och sprang, åkte hem och duschade och klockan två, fyra timmar efter att jag åkt därifrån, var jag tillbaka Igen för två timmars möte och därefter 5timmars jobb. Är helt slut.

Ska väl försöka sova nu, i min egna säng. Kör ju varannan natt på jobbet numera så det uppskattas faktiskt att vara hemma!

Imorgon väntas ett gympass på Friskis och sedan ett dygnspass på jobbet. Varför gör jag det ens?

Jo för att kunna shoppa i Barcelona, skämma Bort mina nära med fina julklappar och bäst av allt. Kunna fly till landet över Atlanten

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0