Girl keep your head up

Veckan har börjar bra och jag har varit sjukt effektiv. I måndags var det magnetröntgen, lunch med kollegor och jobb som gällde.

Sov natten och jobbade även under tisdagsförmiddagen. Och det flöt på ovanligt bra när jag jobbade, riktigt skönt! Drog en lunch och shoppingrunda med en snabb genomgång om våra liv. Så synd när det känns som att tiden inte räcker till! Drog sedan en löprunda, tränade barn och lekte med mina vänner.

Igår var veckans lediga dag och jag startade med att gymma (helt sjukt jag vet) tillsammans med Ida och Frida. De körde på mer än jag trodde och det var riktigt jobbigt! Kan knappt gå idag.. . Och här kommer det mest effektiva: jag åkte och handlade mat till hemmet, lagade egen kycklingcurrymacka och bakade en kaka till min sjuka bror som var hemma under dagen. Hallå, vad händer med mig? Tränade iaf tjejerna igen och mös med mina vänner, igen.

Nu är jag på dagiset och just idag hatar jag barn. Och livet, osv. Om inte jag får träffa min man bör ingen annan får göra det heller. Bokning och Träning ikväll. Tjoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0