Förändring

Japp, vad kan man säga om den här dagen? Jag har blivit brunhårig och korthårigare, och är för en gångs skull ganska nöjd över förändringen!

Kan förövrigt säga att fristående är DET BÄSTA SOM FINNS. Alltså hur roligt som helst att få ta i och bara köra. Längtar direkt till nästa friståendeträning så fort den andra slutat. Skulle dock gärna vilja få göra lite andra volter också, som man kanske märkte på mitt förra inlägg. Men jag är iallafall nöjd som får göra något.

Imorgon bitti går bussen till landskrona där jag bosätter mig hela helgen med 20 gymnaster, kommer bli så himla skönt att komma Bort och tävla och skratta med världens bästa tjejer.

Ha en bra helg mina vänner! Och hoppas ingen kan gå på albin myers för då missar jag inget... Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0