Min gårddag

Igår var jag helt ledig och jag utnyttjande dagen till max. Här är lite av vad jag gjorde : 

Åkte till Skärholmen med familjen P. Kollade på hunger games (asbra) och provade soffor åt Mamma P. 


Lagade och åt tråkigt god middag tillsammans med systrarna P. Eller ja, de lagade och jag åt... 


Firade sedan Hannes som fyllde 25, undvik att kolla på min chipsfyllda arm. Gick därefter ut på flamman och sen till Vou. Hade en riktigt rolig kväll! 

Idag har jag tränat mina tjejer som var superduktiga, lunchat med Linda och sen bara jobbat. Nu ligger vi i sängen och ska snart sova. Slutar halv nio imorgon bitti, så skönt! Har även skypat med denna snygging. 

Nu blir det läggdags. Vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0