Hola

Hej! 

Gårdagen var fullspäckad med olika saker. Vi gick i princip runt från kl 10-18 på kvällen. 

Vi har hunnit:
vara inne i ett av gaudis hus

varit vid La sagrada familia
 varit i en av gaudis parker

Varit inne på camp nou (Stora fotbollsstadion i Barcelona)
Varit vid Triumphbågen, åkt turistbussar osv osv.

När vi kom tillbaka gick vi ner till spa-avdelningen och bubblade lite, båda är i stort behov av massage efter den långa dagen och jag efter att ha landat på ryggen för några veckor sen. Men alla tider var fullbokade för hela helgen så vi får väl nöja oss med jacuzzis, isbad och bastu. Sjukt fräscht iaf! 
Senare mot kvällen tog vi oss till den magiska fontänen där de har ett fontänspel till musik varje halvtimme under kvällen. Sjukt häftigt! Och för att inte tala om byggnaden bakom som såg ut som ett slott. Om bara vi i Sverige kunde ha en sån fin byggnad med den där fontänen nedanför... 

Åt lite mat, beställde hamburgare men hade missat att de gjorde allt på griskött. Skitskumt, men det funkade! Skypade med pojken min och sov sedan. Det där med att ta en drink på kvällen orkar jag inte ens med. 

Idag är det sämre väder så det väntas shopping! Inte för att jag klagar över det. Är så mätt efter frukosten att det är sinnessjukt. Om man skulle lägga upp hela frukostserveringen efter varandra skulle det seriöst vara 50 meter långt. Den här buffén har ALLT. T.o.m kladdkaka. Ja ni förstår ju, jag är i himmelriket. Nu blir det shopping ! 

Vi hörs när vi hörs. Får se om mobilbloggen kan ladda upp lite bilder.  

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0