Götteligött

Gårddagen var slitsam. Längtade till att åka hem och sova hela morgonen, men dagiset ringde så jag åkte dit direkt vid tio och jobbade till fem. Körde alltså ett 27h pass i sträck. Åkte sedan och var tränare och försökte köra själv men mosade mig nog mest skulle jag tro! 

Idag har vi varit och åkt gokart eftersom jag fick det i present. Blev även bjuden på lunch av mina fina vänner. Jag var en pussy vad gäller att köra gokart men det var första gången så det får man ta! Kul var det iallafall 

Nu ligger jag på jobbet och ska sova efter ett stressigt arbetspass (jaa vi har faktiskt såna också). Imorgon är det Winnerbäck och jag är ledig fredagkväll och lördag (längtar!) 

Funkar ej att lägga upp bild så en bild på gokartföraren får ni se i helgen! 

Natti ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0