-

Helt slut efter de här dagarna och nu är det bara en kvar. Med dubbelpass på jobbet och press och stress i gympan är min hjärna helt kaos. Jobbade alltså i Järna imorse, tog en lunch med Anna och jobbade med gympagrejer och jobbade på dagiset på eftermiddagen. Fortsatte jobba med gympagrejer och åkte till kyrkogården med pappa. Mötte sedan upp Linn och gick på Kingsmatchen. De vann överlägset och jag fick träffa Williams lagkamrat Arvid från landslaget så jag var nöjd. Efteråt har jag spenderat tre timmar till med redskapsframplockning och förberedning.

Nu ligger jag i sängen och ska få somna med ett lugnare hjärta. Jag är inte redo att tävla imorgon egentligen. Har bara tränat några gånger. Men jag gör mitt bästa och är stolt över mina tjejers prestation istället! Ser fram emot imorgon kväll.

Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0