Volleyboll

I fredags spelade jag som sagt volleyboll med fina människor nere på mälarbadet. Jennifer hade med sin kamera och tog massor av fina bilder som jag nu lånar från henne för att visa hur fint det faktiskt var den kvällen.
 
Annars då? Tävlat idag med mina stjärnor, ingen medalj tyvärr. Synd när tävlingsnerverna går igång, men de var riktigt duktiga ändå! Och dom är så himla underbara, älskar varenda en. Har typ brutit tån igår, bra oskönt. Har även fått extremt ont i båda mina ben, som en inflammation eller något. Lär ju vara de nya sulorna som spökar. Känner mig lite halvförlamad i kroppen och ligger här och kollar på hockey, har blivit värsta sportfånen ju.
 
För att tala om något helt annat så har jag precis fått höra en tråkig nyhet. Det är så himla svårt att förstå att folk som står en nära helt plötsligt kan vara nära på att försvinna. Och i de här tiderna saknar man sin kära vän lite mer. Ibland är livet bra orättvist
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0