TA BORT DIG SJÄLV

Jaa. På en kväll har jag lyckats förstöra mig själv. Besökt solarieöarna och tagit ordet bränna till en helt ny nivå. Red is the new tan. Typ. Och sen fick jag för mig att slinga håret blondare och få bort utväxten. Detta ville jag prova hemma trots att min pojkvän så snällt varnade mig om att det kanske blir lika illa som sist. Och varför lyssnar jag inte på honom? Är nu en randig katt eller något i håret. Blondare upptill. Orange nertill. Med en fin blandning av en extrem mängd utväxt kvar. Sammanfattning: don't do this at home. Ska besöka frissan någon dag när jag vågar låta de ta saxen och klippa i håret också.

Nu har jag jobbat klart på dagis för idag och ska snart till Frida och mysa innan jag åker vidare till nästa jobb. Blir ändå glad att jag ska träffa mina kollegor, inget annat. Det var allt! Bjuder på en hatemylife-bild. Om ni inte ser mig den närmsta tiden vet ni varför.. Jag är inte värd att titta på.

Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0