Sleeping alone

Klockan slår snart om till fyra på morgonen och jag har precis kommit hem. Har under dagen sagt hejdå till William som åkt på landslagsläger, gått en promenad med bästa vän, ätit sushi med Angelica och jobbat mig igenom åtta timmar där jag lagat asgod mat och varit megaeffektiv. Efter jobbet tog jag mig till Julia där alla tjejer var och därefter åkte vi till benjamin där massa andra var. Tanken var utgång, men vi kom aldrig så långt. Några gick ut men vi var några stycken som blev kvar. Då jag var nykter och hade bil kändes det mer socialt och passande att bara stanna kvar och snacka. Och efter ett tag kom alla tillbaka då krogarna hade stängt och det lilla lugna blev lite mer drag igen. Hur som helst en riktigt trevlig kväll! Verkligen roligt när man inser att man har så bra vänner, och att det finns så trevliga och roliga personer att umgås med.

Det enda lilla tråkiga är att jag nu har kommit hem till ett ensamt hus, helt ensam. Mamma och pappa är i Trosa och jag har ingen man som är hemma. Jag som är så mörkrädd. Borde väl sova så snabbt som möjligt! Godnatt ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0