In my bones

06:10 ringde klockan imorse. 06:30 var jag på jobbet. Om det är någon morgon jag INTE ville jobba så var det idag, men ingen kunde ta passet så jag får bita i läppen och fortsätta.

Gårdagen var väl bra, är nyklippt och har ny färg i håret, vet inte vad jag Tycker riktigt. Men fick 20 tjejer som sa att det var fint så vi får hoppas att de inte bara sa så för att vara snälla. Hade alltså avslutning igår med mina underbara tjejer. Hur mysigt och trevligt som helst. Kommer sakna dom under sommaren, fast att vi kommer ha sommarträningar.

På kvällen gick jag och William på bio, och det gör jag aldrig igen. Vidrigaste filmen Ever, Evil dead. Fyfan. Och sen att bli skrämd av hans pappa när vi kommer hem. Jag grät.

Mer än så har inte hänt, ska köra igenom det här passet och åka tillbaka till w och läggs mig och sova, Låtsas som att jag aldrig klivit upp utan fått sovmorgon. Bra plan. Nu: jobba

Jag tror jag hatar mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0