I got you

Sjukt utmattande dag, har varit på dagiset hela dagen. Dock har det varit en ovanligt bra dag på jobbet med massa mys med barnen, men trots det är man ändå trött ! Åkte direkt till träningen där jag har tränat tjejerna i tre timmar. Det gjorde mig inte piggare direkt. Men imorgon är jag ledig och det ska jag njuta av... Med sjukgymnastik 8:30, men sen blir det Stockholm med Frida! Jag är lite lycklig ändå för jag ska få hämta ut mina sulor.. Finally!

Nu hinner jag inte skriva mer, ska hämta pappsen och sen kommer kärleken. Får väl skriva imorgon eller något!

Här är en bild från gårdagen där jag, Frida och Olivia var på barolo och tog ett glas vin. Eller jag körde bil så för mig blev det alkoholfritt. (Oerhört viktigt för mina små knattar som läser att få veta). Jaja ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0