Hello goodbye

Och efter några dagar med abstinens efter mitt lyckopiller har jag äntligen fått träffa honom och kramat sönder honom. Men nu har jag åkt därifrån och ska precis sätta mig i bilen mot Falun.

Gårdagen var bra, eller lång. Tränade hos sjukgymnasten, gick hem från stan, uträttade sjukhusbesök, åt sushi och tränade barn! Har inte så mycket att säga. Ska väl ta mig iväg och träffa mormor lite med mamma medan killarna är på Åland och fiskar. Min tanke är att gå promenader sova och kolla film. Hög önskan om sol så jag kan bli brun, men det tror jag inte går. Kommer hem på lördag dag. Då blir det att kolla Sverige Estland!

Jaja nu åker vi, brum brum ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0