Godmorgon

Klockan är halv tio och jag är vaken.. Varför?

Gårdagen bjöd på en del, drog till solarieöarna med William som brände sig bra mycket. Lunchade på stan med Tove. Fixade mig med linds och åkte på basketmatch. U20. Efter förlängning slutade det med förlust och det var länge sen jag var så Depp, resterande täljehallen likaså. De förlorade semi och ska alltså spela om tredjeplats idag. Det blev ingen final.

Efteråt åkte vi till barolo där vi åt middag med tjejerna från jobbet. Snodde även med mig Linn som fick gå ut för första gången sen hon fyllde arton. Riktigt trevlig kväll men jag tog det lugnt trots omständigheterna eftersom jag snart ska iväg på tävling med mina tjejer! Nu sitter jag hos min käre pojkvän som kanske tog lite väl mycket för att kompensera sorgen. Skriver väl mer när jag kommer hem. Här är en och annan bild sen igår och appen vill hjälpa mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0