Falun

En dag har gått. Inte lika illa som jag hade väntat mig.

Har hunnit åka bil och lyssna på bra musik. kolla Harry Potter, blivit gödad av mormor, gått typ fyra gånger runt en sjö = 1 mil, fått benhinneinflammation och gråtit lite över min extrema träningsverk i gluteus maximus = le ass. Har även kollat på en dokumentär om one directions första år och blivit HELT fascinerad. Hade ingen aning om att de sökte till x factor som enskilda individer och åkte ut samma gång, men blev sen inropade för att fortsätta tävlingen tillsammans. Det var liksom så de lärde känna varandra och bli one direction. Har helt seriöst blivit en directioner på bara en timme! Nu förstår jag varför alla tjejer är så desperata(några av mina gymnaster som var på deras konsert igår). Jaja sjukt ändå!

Har världens sjukaste konversation med mina vänner på sms. Vill bara skratta högt och vara med dom.

Justja måste berätta vad min mormor har sagt idag.. Hon har koll på läget, eller Inte. Hon frågade om jag tjänar pengar på att spela basket- har aldrig spelat basket. Hon kallar mig Sandra, vilket är min kusin. Och vi är definitivt inte lika om man säger så. Okej. Nu: godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0