270513 11:03

Godmorgon!

Igår vad en bitter dag, ett tag. Men jag tog ett bad, åt mat och åkte hem till min favorit och efter bara en liten stund mådde jag mycket bättre. Först åt vi middag med hans mormor och sen satt jag, William, Linn och Isak och spelade monopol. Grymt roligt faktiskt, fast jag var sämst. Senare på kvällen började min telefon fungera igen. Bästa känslan kan jag tala om för er!

Nu har jag varit och jobbat några timmar, och är tillbaka i den säng jag fick lämna imorse. Har sovit två timmar och det var mer än värt, och dessutom få känna att man får en sovmorgon. Trots att jag har jobbat! Får se vad dagen bjuder på, hoppas på sol! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0