Sjuklista

Eftersom jag vaknar upp klockan nio på min LEDIGA dag och har svidande smärta i halsen och hostar som ett asshole så har jag all rätt till att bjussa upp en lång jävla lista i brist på annat. Tyck synd om mig
 
 
1. Namn/smeknamn? - Linda, annars kallad ekizzyrra, har tyvärr inget coolt smeknamn som folk kallar mig jämt
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Ja pyamasbyxor iallafall, annars onepiece om det räknas
3. Vad har du för planer imorgon? - Söndag, träna kidsen i fristående och jobba #kult
4. När åt du senast ett äpple? - i torsdags på dagis, sjukt gott var det också
5. Är du hundrädd? - Var det förut, men efter ett år med värsta myshunden är det svårt att vara rädd
6. Gillar du att titta på nyheterna? - Ja, men bara när jag sitter och kollar med pappa, för då är det sport efter
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - knappast, bilder räknas inte antar jag 
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? - Min boyfriend 
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - Randigt har jag i överflöd i garderoben
10. Vems knä satt du sist i? - Min babyboboooo (förstå ironin i smeknamnet, annars är det pin)
11. Gillar du dessa random frågor? jaa då får man dra upp minnesförrådet och gräva lite, lider av grov minnesförlust
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - alltså inta tugg, men om den bara slank ner, och det bara var en. Då skulle den inte kunna föröka sig inne i magen. Tråkigt med en snigelfamilj som äter all min mat jag lagrar liksom
13. Är du förälskad? - jaa läskigt förälskad faktiskt
14. Tycker du att danska låter roligt? - haha ja! Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i Danmark. Fatta att kossa för oss är ordet fitta för dom. 
15. Har du bra självförtroende? - Nej verkligen inte, tyvärr
16. Vem är den vackraste du känner? I utseende skulle jag nog vilja säga min gamla klasskompis Nicolina
17. Vem vill du vara med just nu? - Helena, saknar henne så det gör ont
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - jaa, alla mina kollegor och boende som jag saknat, och hela killgänget hos marcus
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - det låter inte roligt? Så nej
20. Vad är din viktigaste ägodel? - ja inte verkar det vara teknikprylar eftersom jag precis pajjat min dator och externa hårddisk som jag fick i julas, lär vara min egen kropp. Men den tar jag inte heller så väl hand om. Matilda är nog bland det mest värdefulla jag har, världens bästa vän.
21. Kan du lita på någon till 100%? si senorita
22. Tror du på spöken? - Nej men ibland inbillar jag mig massa saker
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - inte hänt mig än, men jag tror nog man kan bli förälskad i första ögonkastet
24. Vad är din åsikt om giraffer? - hur fan fick de så lång hals? Okej jag har lärt mig det i skolan but still. 
25. Dansar du balett? - Ne men gympa är lite liknande, typ dräkt och spända tår, inte lika vivigares viga
26. Tycker du om mjölk? -  älskar mjölk, always have, always will
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - kan låta konstigt, men jag har inte planerat min själv. Vi har inte sagt allt, men jag vet att jag och Matilda ska dö tillsammans, samtidigt. Så sent som möjligt såklart. På ett sätt där man slipper känna smärta utan bara dör dirr. Detta för att vi båda känner att vi inte skulle klara oss utan varandra, och det låter creepy men vi har redan bestämt låtarna på vår begravning. Detta är vad som kallas evig vänskap. 
28. Jordgubbar är... - Endast gott som jordgubbar, ingen sylt, saft, glass eller så ska det vara. 
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? -  vet inte vad jag använder eller skillnaden typ. Internet som internet
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - jaa när det är fint väder och det inte finns annat att göra
 
 
Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:

31. Blogga
32. Träna
33. Se till att du inte har tråkigt 

Säg tre personer du verkligen inte skulle kunna klara dig utan: 

34. matilda
35. Mamma 
36. pappa (kanske ekiz)

Säg tre saker du vill göra just nu:

37. Bli frisk
38. Åka till värmen
39. kunna sova 

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? - har precis spenderat en timme eller något på det, så bra tidsfördriv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0