Oh no she didn't

japp vad var det jag sa häromdagen?
 
Jag är inte så bra på att ta hand om teknikprylar... 

För något år sen gick min externa hårddisk sönder, 35 000 bilder från hela min uppväxt försvann pang poff. Den har rest runt halva sverige för att bli lagad men det gick inte. Som tur var så hade jag mina semesterbilder sen 2011 på min dator så de fanns kvar. Nu i julas när jag fick en ny dator och extern hårddisk flyttade jag ALLA bilder från datorn till min nya trygga trogna hårddisk.Vad jag inte tänkte på är att såna små saker brukar vara lite känsliga. Så efter några smällar i sängramen, golvet osv så ville den inte leva längre. Och dum som jag är så har jag ju inga kopior.
 
Så nu är jag helt nollställd. Inga gympabilder, filmer, festbilder, eller bilder sen magaluf, sardinien, ayia napa eller studenten eller NÅNTING har jag kvar. För dum som jag är så har jag ju såklart rensat telefonens bilder också. 
 
Sjukt drygt, alltså verkligen asdrygt. Är så ledsen på mig själv. Nu får jag gräva upp de få bilder jag hade på skrivbordet,det sög ju. Bjussar på den enda bilden jag har kvar sen studenten. En mindre nykter Linda osv
 
Nu blir det barnträning i tre timmar, taggar med kaffe. åhh bitterbitterbitter, ska dränka mig i snö eller något
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0