Mobilblogg

Drygt det känns att behöva blogga från mobilen, visserligen gör jag oftast det men jag har ändå alltid möjlighet till dator om jag skulle vilja det. Men låter man en dator ligga på golvet precis framför sängen så man använder den som "trappsteg" när man ska i och ur sängen så får man nog skylla sig själv. Den och hårddisken är iallafall på lagning nu så jag hoppas de kommer snart.

Annars då? Påsk. Har jobbat från 8-15 idag. Precis slutat och kommit hem. Fått ett asjävlagott påskägg och har ont i foten så jag funderar på att bli hög på morfintabletter, men nej. Väntar på att bästis ska bli klar på kalas så vi ska åka och köpa glass och njuta av vädret, har inte hunnit göra det. Sen ska jag svälla av all god mat till middag, efter min planerade matkoma ska jag rulla över till Oscar där det väntas födelsedagsfirande, och utgång (om jag är frisk och inte allt för fet osv). Hur som helst säkert en bra kväll, min första lediga kväll på tre dar, och det väntas två jobbkvällar två dar framöver också så... Yolo

Bjussar på såna där alldeles perfekta bilder med vit bakgrund och massa hjärtan. För min telefon har såna effekter (coolt jag vet). Kläderna är två av de inköp jag handlade igår, och påskägget är det ägg jag fick av mina egna påskharar mor och far. De gömde det inte i år.. Asbesviken

Glad påsk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0