Dog days are over

Ligger i min säng, helt jävla astrött efter några timmar i sängen framför TVn. Och vill verkligen inte röra mig till sjukgymnasten, fattar inte varför.

Hursomhelst var gårdagen bra med promenad och biltur med Matilda i solskenet. Sen insåg vi att vi var ensamma i hallen eftersom tjejernas träning var framskjuten så vi åker och tränar, hela kroppen fick brännas och jag kunde knappt gå efteråt. En sallad på Valencia som smälter i munnen fortfarande bara jag tänker på den och därefter en dusch och sedan basketmatch med henne och Maya. Vi hann bara se första halvan och då låg de under men sen vände turen och de vann så de är säkra i serien eller vad heter. Inget basketproffs här inte..

Åkte ut till träningen där vi tränade tjejerna. Tråkigt nog bröt en tjej armen så vi åkte in till sjukhuset med henne, alltid trist när sånt händer. Särskilt när armen sitter fel, då ser det värre ut också. Efter sjukhusbesöket blev det mys hos maya med ben & Jerrys och tjejsnack.

Har insett att alla mina inlägg är sjukt faktabaserande men det är bara för att jag har närminnesförlust och vill minnas vad Jag gjorde för några dar sen. Och kolla tillbaka på andra perioder i livet. Inte världens roligaste. Så för er som läser. Jag är ledsen om jag inte skriver för er. Jag är lite egoistisk. Eller bara mobbad. Oklart än så länge

Nu ska jag ta tag i livet och ta en promenad ner till sjukgymnasten för att jag måste. Orkar inte ens bry mig lite om att jag är fullkomligt osminkad och har fettigt hår. Född sån, eller aa. Utan hår

So long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0