10 saker om mig

1. Jag är född fredagen den 13:e (och är verkligen inte ensam om det i släkten)


2. Min största fobi är att vara själv


3. Mitt favoritgosedjur var bosatt i min säng från att jag fyllde 1 år tills jag fyllde 18. En riktigt trogen vän


4. Jag tror själv att jag har ADHD


5. Jag var en planka fram till ettan i gymnasiet, sen gick det snabbt.


6. Jag är läskigt dålig på att ta hand om teknikprylar


7. Jag klarar inte av att se mig själv i profil


8. Jag har gått i hockey, men jag sög så jag slutade


9. Jag har varit den där jobbiga trotsiga tonårsungen som inte lyssnade på sina föräldrar, smög ut på natten, snodde pengar och allt vad jag gjorde (men jag är bättre nu)


10. Jag tror inte jag hatar eller någonsin har hatat någon. Jag är lite väl blåögd och tror att ingen vill något illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0