SUMMERBURST

Har haft en otroligt bra helg i stockholm med mina vänner. Årets bästa evenemang är ju summerburst. Vi bodde på ett hostel med massa andra som var på summerburst. Vi åt mat på goda fik, vi drack drinkar och dansade till housemusik och vi älskade livet. Finns inte så mycket som är så bra som just summerburst. Jag låter bilderna tala istället!
 
I slutet på kvällen träffade vi även våra kompisar från magaluf som var här nere på besök
 
Här kommer lite bilder från stureplansgruppen som kan leverera lite bättre bilder än vad min telefon gör
 
Till er som inte var där, jag förstår om ni är ledsna. Det här är det absolut bästa
 
Nu ska jag hålla tummarna för snart får jag veta sommarens planer!
 
Vi hörs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0