Ovanligt dålig

Alltså vad händer? Jag har verkligen inte HUNNIT skriva de senaste dagarna. Har iallafall varit lite ledig, firat lite studenter, badat och haft det skitbra. Kanske därför jag inte haft tid. Ville bara säga att jag lever, har bara inte varit hemma på fem dar ungefär. Och jag tackade precis ja till att sova kvar på jobbet inatt, en liten facepalm på mig själv, men å andra sidan så får jag 700 kr för att stanna kvar tills jag börjar jobba imorgon bitti istället för att åka hem, lägga mig i sängen och få ingenting. Dessutom sover jag med en nära vän som kollega så det är hur chill som helst. Hon har dessutom godis.. Mums!

Nu är det slutsnackat, planen är att ni får som en bilddagbok av mina senaste dagar så fort jag kommer hem till dumburken. Det ska väl gå att hålla?

Puss och godnatt!

Och Justja... Vet inte om ni missat, men den här människan på bilden. Jag älskar honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0