Midsommar

så snabbt Beck hela helgen. Hann knappt ens ta ett andetag så var den slut. 
 
Vad har hänt sen i torsdags? 
 
Min kärlek kom hem på kvällen. På fredagen spenderade jag hela dagen på jobbet med mina kollegor och boende där vi firade midsommamened dubbel OB och ingen ansträngning. 
 
Åkte sedan upp till Stockholm och körde femkamp på Glund med William och hans föräldrar
 
jag var sämst på femkampen, men blev ett barn på nytt vid karusellerna
 
Dagen efter var det jobb kl 9 varav den lugna midsommarkvällen. Senare på kvällen åkte vi till Trosa och tog oss varsin alkoholfri drink tillsammans med Cecilia 
 
senare åpå natten tog jag på mig massor av kläder och jag och min boyfriend tog oss ut på äventyr
 
Och nu sitter jag här på jobbet igen. Slutar dock snart!! Då blir det the notebook och massa mys med fina vänner
 
sov gott!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0