Lördagsplaner

Hej!

Igår på jobbet åkte vi på dans i Nykvarn, skönt att komma ut lite! Efteråt sov jag natten och kom hem nu på morgonen. Har hunnit fixa lite hemlisar, kramat om min pappa lite och tagit ett långt bad. Planen var promenad men tror inte jag hinner det faktiskt, får väl försöka klämma in det imorgon. Ska försöka prova ta några Springsteg (vi snackar typ 20 meter) i lite hemlighet. Eller aa, hur mycket hemlighet det är nu när jag skriver ut det. Men jag börjar ge upp hoppet och tänker inte vänta till augusti för förbättringar. Så jag ska kolla hur det går, hur ont det gör. Man vill ju liksom kunna springa i sommar!

Hur som helst ska jag göra mig i ordning och åka till Järfälla där mitt lag som jag brukade vara gymnast i ska tävla. Jag plågar mig varje gång med att åka och kolla, och ni kan ju räkna med ett deppinlägg inom det närmsta dygnet eftersom jag vet att jag kommer ångra mig. Men vad ska man göra? Man vill ju inte släppa sporten helt!

Efteråt ska jag iallafall fira min kära Barndomsvän som även är en av mina bästa vänner, nämligen Angelica som fyller 20 år idag. Blir nog en bra kväll med smörgåstårta och cider.

Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0