Livet deluxe

Ibland händer det så mycket att man inte ens hinner sätta sig ner och skriva ner några rader om sina dagar. För tillfället är det full rulle och mitt liv är bara för bra. Har hunnit njuta av tre dagars ledighet, umgåtts med vänner, firat Helena som skulle fyllt 20år, kollat alla Williams fem basketmatcher live på datorn. Firat Olivia, varit ute i Trosa, chillat hos Benjamin med fina vänner, tränat sjukgymnastik, shoppat en del osv.

 

Nu sitter jag här på jobbet och gör absolut ingenting, en sovnatt väntar och med tanke på vad klockslaget var när jag klev innanför dörren inatt så kommer jag nog somna bums. Lika bra för imorgon kommer min favorit hem. Ska åka och hämta dom på Arlanda, jag bara längtar.

 

Har iallafall haft en grym vecka varav den dåliga uppdateringen. Att vänner kan vara så bra, så bäst

 

bjuder på en del random bilder sen dagarna, för ovanlighetens skull har kameran INTE varit i högsta hugg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0