Ilandsproblem

Här sitter jag på en vårdcentral där datorsystemet har slutat funka. Ingen vet vem man ska träffa, läkaren vet inte vem den ska ta emot och vad den ska Göra med mig. Ingen vet nånting och jag vet ingenting heller. Är här för min brutna tå som typ fördubblats i storleken sen helgen. Skulle kunna vara en infektion och därför vill jag kolla.

Min tå gör alltså ont, och Sen helgen kan jag knappt andas för att min knut i ryggen gör så ont. Jag känner mig som quasimodo. Kunde inte sova inatt heller. Både pga den och min fot som också gör sjukt ont. Det går bra nu som man brukar säga..

Men om man ska sluta klaga så kanske jag kan berätta om gårdagen. Kollade lite resor till Tallinn, åkte till Frida, åt på stan, firade Ekiz, satt på barolo med mina tjejer och avslutade kvällen hos Oscar med Maya. Ingen speciell dag men hann med ganska mycket ändå.

Nu på morgonen har jag hunnit träna och jag har svettats som ett as, så jag sitter här aplökig och stinker. Fräscht. Satsar på att åka hem. Duscha sova och sen kliva på mitt 18 timmars pass.

Såååå. Heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0