Helgen i bilder

Tog på mig min nya XL blus från Vero Moda. Spillde dock ketchup på den efter två timmar
 
 
 
Åkte till Järfälla med Federica där vi gick runt på stan, träffade Emil, kollade tävling och jag var allmänt bitter över att som vanligt få sitta på läktaren
 
Väl hemma i södertälje lämnade jag i princip bara bilen och åkte till Angelica för att fira henne med släkt och vänner
 
Hann dock knappt dit innan vi tog oss vidare till en ishall i gnesta som de hade gjort till en krog
 
Kan ju säga såhär, jag var inte värst. Hur som helst ville jag och william wingmana våra vänner med varandra. Tror vi var mer cockblockers än wingmanare faktiskt.
 
Tog en välförtjänt sovmorgon och en "latdag" där jag och Hektor låg och solade och mös medan mannen fick jobba
 
Fler bilder har jag inte. Men har iallafall jobbat under kvällen, får nog inte klaga. Men huvudvärken jag bär på är BRUTAL för att inte överdriva. Mitt huvud sprängs och det snurrar när jag ligger ner. Har dessutom typ fått inflammation i armbågen igen, och foten gör ont. Och aa. Nu är det läggdags!
 
Godnatt kära vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0