Allsång på skansen

Tjatjabloggeeen
 
I måndags hade jag en riktig stressdag med kiropraktor,sjukgymnastik, lunch med mamma och jobb. I tisdags morse körde jag william och några killar till stockholm. De har nu åkt till Turkiet för en turnering. Därefter stressade jag hem och åkte till skansen där vi gick på allsång. Åt god mat, kollade djur, drack vin och sjöng med till bra artister, en riktigt mysig kväll!
 
Idag har jag hunnit träna, sola, äta på stan, shoppa lite och kolla live på H20:s match nere i turkiet. Har hittils hunnit göra massor på min lediga tid. Nu ska jag äta och sen rymma från huset igen. Dom gör om våra fönster vilket betyder att hela vårt hus är en renoveringsyta. Men nu ska jag sluta snacka, här kommer bilder från gårdagen!
 

Ha det bra !
 
pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0