workaholic

Som vanligt så jobbar jag, har jobbat 19 av mina 24 timmar så snart blir det lite ledighet!
 
Sålänge kan jag väl uppdatera er sen helgen med lite bilder
 
Jobbade som sagt under dagen i lördags, satt i solen och latade mig. Åkte därefter till Skavsta och gjorde provisoriskt pass. Ful som fan blev jag och dyrt som fan var det, men jag fick glass efteråt och passet var rosa så jag var nöjd ändå.
 
Hämtade en sombrero och taggade för kvällen
 
Åkte till Steffani som hade 20 års kalas, hon fick en cykel och vi fick krubb och bål. Ändå jämt upp
 
Bytte sedan om och tog oss till dompa för maskeradkalas
 
Bytte sedan om och åkte till flamman istället, avslutade kvällen med en promenad hem och läggdags
 
Igår när jag vaknade fungerade inte min telefon, så hela förmiddagen spenderades i panik då jag inte vet hur man överlever utan iphone. Åkte iallafall till stranden med mina vänner innan jag sedan tog mig till jobbet där telefonen började leva igen. Åt kladdkaka på jobbet
 
 Och har alltså sovit kvar med en av mina favoritkollegor Olivia
 
 Nej men såhär får man ju inte göra på arbetstid, ska nog sätta mig ute i solen ist (väldigt produktiv)
 
Ikväll blir det vinmys med mina fina kollegor!
 
Vi hörs hjärtan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0